Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Mall.cz protáhne výprodej Black Friday do Vánoc

Internetový obchod se letos v listopadu a prosinci vzepjal k dosud nejsilnější komunikaci.

Jeden z největších českých e-shopů Mall.cz v kampani Neeejvětší Black Friday spojil listopadový výprodej Black Friday s vánoční atmosférou. Během celého listopadu představuje obchod každých šest hodin desítky nových produktů za nižší ceny a jimi tlačí na potenciální zákazníky, aby nakoupili rovnou na Vánoce. Lidé navíc mohou posílat dopis Ježíškovi o dárky pro své blízké, z nichž se bude vybírat 99 výherců, který Mall.cz přání splní.

„Z pořízení vánočních dárků se pomalu stává adrenalinový sport, zejména je-li řeč o jediném výprodejovém víkendu Black Friday. To jsme se letos rozhodli na Mall.cz změnit. Aby si u nás zákazníci mohli vybírat výhodně a zároveň beze stresu s dostačeným předstihem, připravili jsme na celý listopad tisíce zvýhodněných produktů, které postupně uvádíme do nabídky. Že o tento koncept mají lidé zájem, svědčí nejlépe fakt, že za první dva týdny od spuštění akce nakoupili zboží v hodnotě přesahující půl miliardy korun,“ uvedl Tomáš Punar, commercial marketing director Mall Group, pod níž Mall.cz spadá.

Na Neeejvětší Black Friday plynule naváže prosincová vánoční kampaň. V obou případech jde o dosud nejširší komunikaci Mall.cz napříč všemi komunikačními kanály. Silnou televizní kampaň na kanálech Prima doplní celoplošná reklama na rádiích Evropě 2, Frekvenci 1 a dalších regionálních stanicích. Od 26. října jsou třicetivteřinové spoty k vidění online na Facebooku a YouTube, kde je podpoří i bumpery. Online display komunikaci letos doplnily nové formáty jako YouTube Masthead. Inzerce se objeví i v tisku a na venkovních formátech. Součástí kampaně je i Mall.tv, kde mohou fanoušci každý týden změřit svou rychlost a znalosti s Leošem Marešem v živém soutěžním livestreamu Vyhraj to! Black Friday.

Neeejvětší Black Friday

  • Značka: Mall.cz 
  • Klient: Mall Group 
  • Kreativní agentura: Publishers
  • Produkce: Publishers
  • Režie: Janek Cingroš
  • Mediamix: televize, online, tisk, rádio, out-of-home, PR, direct, instore 
  • Timing: 26. říjen - konec listopadu