Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Mall.cz si vyhrazuje tým sociálních médií pro sebe

Internetový obchod Mall.cz stahuje svůj tým sociálních médií z práce pro jiné e-shopy skupiny Mall Group a chce jej plně vytěžovat. Tým vedou Jan Kufel a Karel Videcký.

Tým sociálních médií internetového obchodníka Mall.cz, který se původně soustředil ještě na jiné e-shopy skupiny Mall Group, například Proděti, se s přelomem roku plně zaměřil na služby pro hlavní e-shop Mall.cz. Tým vedou Jan Kufel a Karel Videcký. Jejich hlavním úkolem je připravit novou strategii pro sociální média včetně exekuce a měřit a analyzovat její výsledky. Soustředit se mají především na interaktivní styl obsahu. V oblasti zákaznické péče by se měla komunikace přesunout za využití sociálních sítí do reálného času.

Jan Kufel

Jan Kufel

Kufel se pohybuje v oblasti marketingu přes deset let, spoluzakládal společnosti Netsign a Zásilkovna. Během roku 2016 začal spolupracovat s E-commerce Holdingem a následně se v září připojil k Mall Group.

Karel Videcký

Karel Videcký

Videcký se nejdříve věnoval consulting businessu, poté nastoupil do společnosti Netsign jako klíčový partner pro business development, klientský servis a marketingovou strategii. Věnoval se převážně startupům a ostatním projektům.

Posílený tým sociálních médií Mall.cz má úzce spolupracovat s marketingem, obchodem i oddělením zákaznické podpory. Zaměří se také na využití dalších sociálních kanálů jako Instagram nebo Snapchat, a v komunikaci se zákazníkem je propojí s ostatním obsahem, který Mall.cz vytváří. „Sociální sítě jsou komunikačním kanálem, na němž můžeme sledovat a testovat bezprostřední reakce, přizpůsobovat se a zároveň představovat trendy a služby,“ tvrdí Videcký.

V rámci zákaznické péče se chce tým zaměřit na nástroje v oblasti podpory a komunikace a na přenesení podpory do reálného času. „Pokud si zákazník koupí zboží, které nesplňuje jeho představy, musí většinou hledat kontakty na zákaznická oddělení, psát e-maily a čekat na odpověď. My s ním chceme komunikovat v reálném čase a využívat ty nástroje, které používají na denní bázi i on, jako například Facebook Messenger či v budoucnu třeba WhatsApp,“ prohlašuje Kufel. 

Mezi projekty týmu patří například vánoční „real-time giving“ kampaň s Leošem Marešem a Uberem.