Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Mall.cz začal prodávat drogistické zboží v metru, přes mobil

Zboží objednané mobilním telefonem prostřednictvím QR kódů dopraví prodejce zdarma.

  • ČTK
  • 18. 10. 2011 14:16
Virtuální drogerie ve stanici metra Flora

Virtuální drogerie ve stanici metra Flora

Virtuální drogerie ve stanici metra Flora

Virtuální drogerie ve stanici metra Flora

Zákazník namíří na kód vybraného zboží mobilní telefon...

Zákazník namíří na kód vybraného zboží mobilní telefon...

... načte jej a přes mobilní aplikaci objedná a nechá si poslat

... načte jej a přes mobilní aplikaci objedná a nechá si poslat

Internetový obchod Mall.cz a výrobce spotřebního zboží Procter&Gamble startují dnes v pražském metru projekt nákupů prostřednictvím QR (quick response) kódů - ve stanicích Flora a Muzeum na trase A oblepily sloupy na nástupištích fotografiemi regálů se zbožím, které si cestující mohou objednat pomocí mobilního telefonu.

Následovat budou stanice trasy B Náměstí Republiky a Anděl. Virtuální drogerie by měla ve vybraných stanicích pražského metra fungovat nejméně do 15. prosince. Česká republika je třetí zemí, kde se podobné virtuální prodejny objevily.

Cestujícím stačí, když pomocí mobilního telefonu načte tzv. QR (quick response) kód vybraného zboží a prostřednictvím aplikace v mobilu si zboží objedná. Drogistické výrobky jim pak budou doručeny zdarma domů.

Kampaň byla realizována ve spolupráci se správcem městského mobiliáře JCDecaux.