Logický krok: skupina e-shopů Mall Group, spadající pod větší skupinu Rockaway, bude rozvíjet jen jednu značku ze dvou online supermarketů, které vlastní. Pár týdnů poté, co Mall Group koupila od Josefa Kollera jeho Košík.cz, začala postupně rušit vlastní značku Kolonial.cz a dál bude budovat jen zmíněnou nově koupenou. „Z hlediska obratu, které oba e-shopy realizovaly, jsme se rozhodli jít cestou Košíku,“ řekl na dnešní konferenci Retail in Detail Petr Krayzel, FMCG group strategy leader Mall Group. „Vést stejné dva e-shopy, které doručí podobnou službu, nemá smysl,“ doplnil. Kolonial.cz existoval dva a půl roku, startoval v únoru 2015, Košík.cz zahajoval o pár měsíců později.
Obě firmy se jako právní entity spojily v prvním zářijovém týdnu. Spojily se také týmy Kolonialu a Košíku včetně logistických kapacit a týmů ze skladů. Účty zákazníků Kolonialu byly kompletně přemigrovány, včetně například historie objednávek nebo zákaznických kreditů, na Košík.cz, a to s platností od 4. září. Spojením a vedením obou firem byl v Mall Group pověřen Jan Jírovec.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
