Logický krok: skupina e-shopů Mall Group, spadající pod větší skupinu Rockaway, bude rozvíjet jen jednu značku ze dvou online supermarketů, které vlastní. Pár týdnů poté, co Mall Group koupila od Josefa Kollera jeho Košík.cz, začala postupně rušit vlastní značku Kolonial.cz a dál bude budovat jen zmíněnou nově koupenou. „Z hlediska obratu, které oba e-shopy realizovaly, jsme se rozhodli jít cestou Košíku,“ řekl na dnešní konferenci Retail in Detail Petr Krayzel, FMCG group strategy leader Mall Group. „Vést stejné dva e-shopy, které doručí podobnou službu, nemá smysl,“ doplnil. Kolonial.cz existoval dva a půl roku, startoval v únoru 2015, Košík.cz zahajoval o pár měsíců později.
Obě firmy se jako právní entity spojily v prvním zářijovém týdnu. Spojily se také týmy Kolonialu a Košíku včetně logistických kapacit a týmů ze skladů. Účty zákazníků Kolonialu byly kompletně přemigrovány, včetně například historie objednávek nebo zákaznických kreditů, na Košík.cz, a to s platností od 4. září. Spojením a vedením obou firem byl v Mall Group pověřen Jan Jírovec.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
