Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Mall Pay si na vizuální komunikaci vybrala Brainz

Platební služba Mall Pay

Mall Pay umožňuje zákazníkům bezplatně odložit platbu za zboží až o 14 dní. Jedná se o jednu z nejrychleji rostoucích platebních metod současnosti, kterou může díky integraci do platební brány ČSOB využít až tisíc e-shopů

Kreativní studio Brainz Disruptive vyhrálo tendr na novou vizuální komunikaci služby pro odložené platby Mall Pay skupiny Mall Group a ČSOB. Studio vyhrálo v tendru, který Mall vyhlásil koncem února, mimo jiné díky variabilitě navrhovaného konceptu pro online i offline. Cílem spolupráce je platební metodu zábavnou a provokativní formou zpopularizovat a posílit postavení značky Mall Pay na českém trhu. Nová kampaň by měla být spuštěna v září a klient ji plánuje využívat následující dva roky. Mall Pay v posledním roce žádnou stálou spolupráci s agenturou výhradně ohledně kreativního konceptu neměla.

Na vítězném návrhu se podíleli textařka & idea maker Lenka Samešová, kreativní ředitel Jan Patawa, kreativní stratég Jakub Smoljak, grafický designér Pavel Tichoň a ředitel pro new business Petr Růžička.