V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Marc O’Polo otvírá druhý obchod v Praze, po Václaváku jde do Fashion Areny

Prodejna Marc O'Polo ve štěrboholské Fashion Areně

Prodejna Marc O'Polo ve štěrboholské Fashion Areně

Prodejna Marc O'Polo ve štěrboholské Fashion Areně

Prodejna Marc O'Polo ve štěrboholské Fashion Areně

Prodejna Marc O'Polo ve štěrboholské Fashion Areně

Prodejna Marc O'Polo ve štěrboholské Fashion Areně

Prodejna Marc O'Polo ve štěrboholské Fashion Areně

Prodejna Marc O'Polo ve štěrboholské Fashion Areně

Švédská oděvní značka se základnou v Německu Marc O’Polo otevřela ve čtvrtek 4. října v Praze svůj druhý obchod, a to ve štěrboholské Fashion Arena Prague Outlet. První otvírala před třemi lety, v říjnu 2015, v dolní polovině Václavského náměstí, kde funguje dodnes. Celkem má v Česku tři kamenné obchody, v září totiž otevřela v dalším outletu, v příhraničním Freeportu v Hatích.

„Oděvním řetězcům se v Česku v posledních letech daří. Může za to jak sílící ekonomika, tak s tím související zvýšená poptávka po kvalitním zboží. Praha dlouhodobě patří mezi klíčová města v Evropě z hlediska velikosti, kupní síly a světové reputace,“ říka Terezie Pavlíková, store manager značky Marc O’Polo. Ročně značka prezentuje minimálně osm kolekcí, ve kterých je mimo pánského a dámského oblečení i obuv, tašky a kabelky, spodní prádlo, sluneční brýle a další doplňky.