Česká značka pánské módy Blažek najala pro propagaci své nové kolekce moderátora Leoše Mareše. Hlavním cílem je přivést do prodejen mladší zákazníky. S tím souvisí uvedení méně formálních modelů. Mareše ve svých oděvech Blažek použije v tiskové inzerci, newsletterech i na Facebooku.
Natočil s ním také klipy. Desetivteřinový sponzorský spot se bude na přelomu srpna a září vysílat v televizích Fanda a Nova Cinema. Dvouminutové video bude pak od začátku září k vidění na webu firmy, na Facebooku, na Youtube a také v bannerech na Nova.cz, Fanda.tv a TN.cz.
Kampaň fotografoval Jiří Turek (jeho dílem jsou mimo jiné titulní strany českého Forbesu), dělal na ní i režisér Jakub Jahn.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli