Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Mareše obchodně zastupuje Blog Media

Populární moderátor hodlá reklamou zpeněžit svá publika na sociálních sítích.

Leoš Mareš natáčí po anketě o nejlepšího českého videobloggera

Leoš Mareš natáčí po anketě o nejlepšího českého videobloggera

Nabídku mediálních kampaní s opinion leadery v internetovém prostředí spustila agentura Blog Media. Na sociálních sítích bude obchodně zastupovat moderátora Leoše Mareše. Jan Koželuh z Blog Media uvádí, že právě jeho agentura stojí za myšlenkou Marešových přímých videopřenosů na Periscopu a na Facebooku prostřednictvím Mentions, s nimiž moderátor nedávno začal. „V oblasti videí je zastoupení exkluzivní,“ uvedla agentura.

Moderátor, který je denně slyšet v Ranní show rádia Evropa 2, má na Facebooku 18.000 fanoušků, na Twitteru spojeném s Periscopem přes 122.000, na Instagramu přes 233.000. „Zatím mám svoje diváky, ale není to masovka. Kdybych během přímého přenosu získal dvě stě tisíc diváků, šlo by v tu chvíli o zcela přímou konkurenci televize,“ prohlásil Mareš. Aktuálně videoklipy na Facebooku a příspěvky na Instagramu propaguje značku Nike.

„Neplánujeme kampaně u předem zastoupených jedinců, spolupráci máme s herci, modelkami, moderátory, stejně tak s bloggery či youtubery. Můžeme doporučit, u koho jaký formát dobře funguje,“ popsala Médiáři Michaela Derynková, majitelka firma Imedium, pod níž agentura Blog Media spadá. Jako příklad dalších opinion leaderů, užitých v kampaních, uvedla herečku a bloggerku Anna Kadeřávková, „muž roku“ Jakub Kraus či youtuberů DenisTV či Carrie Kirsten.