Po čtyřech sezónách se pánská módní značka Blažek rozhodla pro změnu. Místo moderátora Leoše Mareše bude v kampaních ukazovat francouzského modela Ryada Slimaniho, a to počínaje kolekcí pro sezónu podzim/zima 2016. Tu chystaly designérky Jana Kuťková a Věra Jakubíčková. „Tváří kolekce nebude populární a všeobecně známá tvář, ale profesionální model,“ potvrzuje majitel značky Ladislav Blažek.
Novou kampaň fotografoval Ilja Hubálek, video opět dělal režisér Jakub Jahn, natáčelo se v prostorách internetové firmy Socialbakers v pražském Karlíně. Kampaň se objeví v rámci instore komunikace v Česku i na Slovensku. Vizuály budou využívány v newsletterech, tištěné inzerci, na webu, na oficiálních facebookových stránkách Blažka a jako bannery. Desetisekundový spot k nové kampani bude k vidění v září na kanálech Nova, Nova Cinema a Fanda.
Blažek mimo jiné dál obléká úřadující mistry Synot ligy, fotbalový klub FC Viktoria Plzeň. Nově spolupracuje s Porsche Inter Auto CZ, výhradním dovozcem vozů Porsche. Pro jeho klienty značka vytvořila dva exkluzivní designy košil na míru.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
