Digitální agentury v Atlasu ukázaly, co mají letos nového. Podívejte se na fotografie a prezentace.

Margetroid mluví za „český tradiční obchod“

Asociace českého tradičního obchodu si na PR najala agenturu Ivany Karhanové.

Ivana Karhanová

Ivana Karhanová

Asociace českého tradičního obchodu si pro komunikaci v médiích vybrala pražskou PR agenturu Margetroid Ivany Karhanové. Jejím úkolem je propagace témat jako kvalita českých potravin, alternativa nákupu potravin k nákupům v zahraničních řetězcích a důraz na regionální původ. Agentura bude využívat klasické mainstreamové kanály, především zpravodajská a ekonomická média.

Asociace českého tradičního obchodu vznikla v červenci 2014 jako subjekt, který sdružuje maloobchodníky z oblasti malého a středního podnikání. Členy asociace jsou jak maloobchodní sítě s většinovým českým kapitálem jako například Coop nebo Brněnka, tak české rodinné firmy (Uzenářství a lahůdky Sláma, MP Krásno, čokoládovna Carla nebo Karlova pekárna) i velcí výrobci (Plzeňský Prazdroj, Karlovarské minerální vody).

Agentura Margetroid realizuje či realizovala komunikační a digitální kampaně pro Saxo bank, Generali Investments, Broker Consulting, FG Forest, Adastra, Asociace Segway či Diamond International Corporation.