Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Margetroid pro Komoru certifikovaných účetních

Komora certifikovaných účetních si na komunikaci s médii a s účetní odbornou veřejností vybrala agenturu Margetroid Ivany Karhanové. Agentura má vytvořit dlouhodobou komunikační strategii a komunikace s cílem zvyšovat znalost o komoře, profesi účetních, novinkách v oboru a nové účetní legislativě. „Zaměřovat se budeme nejen na specializovaná oborová média, ale budeme využívat i klasická zpravodajská média. Především ekonomická,“ přiblížila Karhanová. „Agenturu Margetroid jsme vybrali především kvůli jejím velkým zkušenostem s prosazováním ekonomických témat do médií,“ řekl předseda Komory certifikovaných účetních Libor Vašek.