Komora certifikovaných účetních si na komunikaci s médii a s účetní odbornou veřejností vybrala agenturu Margetroid Ivany Karhanové. Agentura má vytvořit dlouhodobou komunikační strategii a komunikace s cílem zvyšovat znalost o komoře, profesi účetních, novinkách v oboru a nové účetní legislativě. „Zaměřovat se budeme nejen na specializovaná oborová média, ale budeme využívat i klasická zpravodajská média. Především ekonomická,“ přiblížila Karhanová. „Agenturu Margetroid jsme vybrali především kvůli jejím velkým zkušenostem s prosazováním ekonomických témat do médií,“ řekl předseda Komory certifikovaných účetních Libor Vašek.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce