
Marie Cicvárek
Novou tváří v týmu PR agentury MSL Czech Republic ze skupiny Publicis Groupe se stává Marie Cicvárek. Nastoupila na pozici PR Consultant a bude se starat o vybrané korporátní klienty. Před příchodem do MSL zastávala Cicvárek pozici PR specialistky v agentuře Adison a starala se o medializaci a kreativní komunikaci značek iRobot, Tesco či Labs 1503, pro značku Ikea zajišťovala navíc podporu v oblasti influencer marketingu. Dřív byla lifestylovou redaktorkou v online magazínu Žena-in.cz nebo PR manažerkou v agentuře Focus Agency, kde se zabývala medializací zdravotnických a farmaceutických témat klientů.
„Naším cílem je pomáhat klientům komunikovat zajímavě a srozumitelně s ohledem na různé cílové skupiny. V řadě situací může být kreativní lifestylový přístup účinnou alternativou k tradiční formální zpravodajské komunikaci,“ vysvětlil výběr nové kolegyně Radek Vítek, head of brand reputation MSL Czech Republic.
Cicvárek je v tuto chvíli zodpovědná za přípravu a realizaci komunikačních projektů pro ČSOB Pojišťovnu, farmaceutický startup Organon a nově také Kärcher. K tomu vede lifestylovou komunikaci pro novou značku Foodora (předtím Dáme jídlo).

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
