
První obálka Marie Claire v Burdě
Českou edici francouzského časopisu Marie Claire, která v Česku vychází od roku 2008, bude od listopadového čísla 2013 vydávat Burda Praha, která tím titul přebírá od konkurenční Sanomy. Časopis bude vycházet ve dvou formátech a navrátí se k lesklé titulní straně. Nově jej bude distribuovat Mediaprint & Kapa Pressegrosso, stejně jako jiné tituly Burdy Elle a Marianne.
Měsíčník pro ženy dál povede dosavadní šéfredaktorka Lenka Fabiánová, přibýt má místě produkovaného obsahu. Rozšířená sekce o módě bude založená na spolupráci se stylistou Jano Kimákem. “Publicistika se bude ubírat novým směrem, bude provokativní, odvážná a čtenářsky velmi zajímavá,“ slibuje šéfka Burdy Petra Fundová. Art directorem bude David Sheppard.
„V průběhu září jsme podnikli poměrně masivní investice do výzkumu, který byl zaměřen nejen na obsah a postavení Marie Claire mezi ostatními tituly, ale i na cenovou politiku,“ uvedl Lukáš Polák, obchodní ředitel Burdy Praha. První vydání Marie Claire v Burdě podpoří rozsáhlá kampaň obsahující přednostní pozice, citylighty, cross promo a spoty v rádiu.