Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Zkušení marketéři přišli z Leo Burnett, Ogilvy, Symbia, Publicisu, Wundermanu či Creamu.

Nové tváře v Mark BBDO

Noví kreativci v Mark BBDO: v horní řadě zleva Tomáš Zvěřina, Petr Pliska, Lucie Bax Trefilová, v dolní řadě Jan Lenvík, Lucie Štorková, Angel Diaz

Nové tváře v Mark BBDO

Nový klientský servis v Mark BBDO: v horní řadě zleva Josef Zábojník, Ondřej Jaroš, Šárka Zítová, Tereza Matoušková, v dolní řadě Nicole Wojasová, Kristýna Lugmajerová, Marie Kulková, Tomáš Cebula

Mark BBDO pod vedením Zdeňka Mikeše se za poslední rok rozrostla o řadu zkušených marketérů, hlavně z korporátních agentur. „Skládáme tým na základě osobních vazeb, sdílených hodnot a přístupu k práci. Hodláme v tom pokračovat, protože se to pozitivně propisuje do kvality práce a mizivé fluktuace,“ říká kreativní ředitel Mark BBDO Martin Mareš.

Pozici head of operations zastává Kristýna Lugmajerová (dřív Publicis Groupe). Client service mají nově na starosti Šárka Zítová (dřív Cream), Josef Zábojník (dřív Wunderman), Tomáš Cebula (dřív Optimist), Marie KulkováTereza Matoušková (dřív Ogilvy), Nicole Wojasová (dřív Leo Burnett) a Ondřej Jaroš (dřív Equa bank).

Kreativní tým doplnili Lucie Štorková, Petr PliskaLucie Bax Trefilová (dřív Leo Burnett), Angel Diaz (dřív Ogilvy) a Jan Lenkvík (dřív Symbio). Social media má na starosti Tomáš Zvěřina (dřív Publicis Groupe).

Seniorní tým pracuje na nových klientech, mezi které patří Hyundai, LKQ, Knauf Insulation, Coloseum, Globus nebo LG.