Mark BBDO pod vedením Zdeňka Mikeše se za poslední rok rozrostla o řadu zkušených marketérů, hlavně z korporátních agentur. „Skládáme tým na základě osobních vazeb, sdílených hodnot a přístupu k práci. Hodláme v tom pokračovat, protože se to pozitivně propisuje do kvality práce a mizivé fluktuace,“ říká kreativní ředitel Mark BBDO Martin Mareš.
Pozici head of operations zastává Kristýna Lugmajerová (dřív Publicis Groupe). Client service mají nově na starosti Šárka Zítová (dřív Cream), Josef Zábojník (dřív Wunderman), Tomáš Cebula (dřív Optimist), Marie Kulková a Tereza Matoušková (dřív Ogilvy), Nicole Wojasová (dřív Leo Burnett) a Ondřej Jaroš (dřív Equa bank).
Kreativní tým doplnili Lucie Štorková, Petr Pliska a Lucie Bax Trefilová (dřív Leo Burnett), Angel Diaz (dřív Ogilvy) a Jan Lenkvík (dřív Symbio). Social media má na starosti Tomáš Zvěřina (dřív Publicis Groupe).
Seniorní tým pracuje na nových klientech, mezi které patří Hyundai, LKQ, Knauf Insulation, Coloseum, Globus nebo LG.

Šéfredaktorem Hrotu je Pavel Štrunc, povede web i tištěný měsíčník

Jakub Železný už v ČT nebude moderovat Události. Střídá ho Josef Kvasnička

Umělá inteligence už pronikla do většiny médií
