V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Marketér sportu Turek jde od Red Bullu k jachtám

Pavel Turek

Pavel Turek

Ředitelem marketingu a komerčních operací v nově vznikajícím jachtařském seriálu závodních katamaránů Sail GP se stal Pavel Turek, přední český opinion leader v oblasti sportovního marketingu a monetizace nových sportovních odvětví. Čerstvě představená Sail GP je série pěti závodů šesti národních týmů o milion dolarů, jejímiž partnery jsou Oracle, Louis Vuitton a Land Rover. Za vznikem seriálu Sail GP stojí americký podnikatel a zakladatel Oraclu Larry Ellison, jeden z nejbohatších lidí světa.

Turek v letech 1997 až 2013 absolvoval 17 sezón ve Formuli 1, během nichž úzce spolupracoval s piloty Mikou Häkkinenem, Juanem Pablem Montoyou či Davidem Coulthardem. V roce 2013 se stal komerčním ředitelem letecké série Red Bull Air Race, kde následujících 5 let zajišťoval kompletní finanční a příjmové stránky tohoto seriálu. Také se věnuje vlastnímu podnikání, především projektu Automobilist, který mimo jiné pod značkou Unique & Limited vytváří obrazové reprodukce historických momentů světového motorsportu. Působí také jako komerční tvář prémiových paliv OMV MaxxMotion a automobilky BMW.