Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Marketérem roku je Gregořica ze Škody

Česká marketingová společnost ocenila výrazné marketingové počiny uplynulého roku.

Manažer marketingové komunikace Škoda Auto Tomáš Gregořica

Oceněný manažer marketingové komunikace Škoda Auto Tomáš Gregořica

Hlavní cenu v letošním ročníku soutěže Marketér roku 2014 získal Tomáš Gregořica, manažer marketingové komunikace automobilky Škoda Auto. Cenu nazvanou Velký delfín obdržel za „úspěšnou marketingovou komunikaci se zaměřením na digitální marketing“. Výsledky vyhlásil organizátor soutěže Česká marketingová společnost ve čtvrtek 21. května v pražském Klubu Lávka.

Soutěž vyhlásila Česká marketingová společnost, s květinou její prezidentka Jitka Vysekalová

Soutěž vyhlásila Česká marketingová společnost, s květinou její prezidentka Jitka Vysekalová

Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty. Prezidium České marketingové společnosti tak na základě individuálních hodnocení jednotlivých členů hodnotitelské komise rozdalo kromě hlavní ceny následující sérii ohodnocení.

Výsledky soutěže Marketér roku 2014

Hlavní cena Velký delfín

  • Tomáš Gregořica, manažer marketingové komunikace Škoda Auto, za úspěšnou marketingovou komunikaci se zaměřením na digitální marketing

Zvláštní cena Zlatý delfín 

  • Jiří Vlasák, marketingový ředitel Kofoly, za projekty podporující úspěšnou strategii rozvojem marketingových nástrojů

Zvláštní cena Růžový delfín

  • Tereza Jurečková, ředitelka Pragulic – Poznej Prahu jinak, za projekt zaměřený na sociální aspekty marketingu

Zvláštní cena Zelený delfín

  • Jan Bárta, ředitel Centra pasivního domu Brno, za projekt podporující odpovědnost marketingu při strategii udržitelného rozvoje

Zvláštní cena prezidia České marketingové společnosti

  • Petr Milas, ředitel odboru Státní zemědělský intervenční fond, za přípravu a realizaci nové inovační koncepce zadávacích podmínek veřejných zakázek marketingového charakteru v rámci státní správy
  • Miloň Terč, ředitel Filmové akademie Miroslava Ondříčka v Písku, za úspěšné dlouholeté vedení školy, její koncepční rozvoj a realizaci mezinárodních vzdělávacích vysokoškolských programů

Malí delfíni

  • Radek Froulík, marketingový ředitel spotřebního družstva Jednota, za významný počin v podpoře regionálních potravin a inovace značky
  • Zdeněk Jahoda, generální ředitel Emco, za komplexní přístup k rozvoji produktové politiky
  • Jiří Kejval, předseda Českého olympijského výboru, za přínos marketingu k podpoře sportu v ČR
  • Tomáš Lipták, marketingový ředitel Rodinného pivovaru Bernard, za trvalý přínos v kreativní a integrované produktové a komunikační politice
  • Miroslav Pavel, majitel Akademie Literárních novin, za ojedinělý přístup k marketingu v oblasti vzdělávání
  • Dana Plíhalová, ředitelka závodu Znak Malá Skála, za komplexní uplatnění marketingové strategie v družstvu Znak

Mladý delfín

  • Kolektiv studentek z Vysoké školy ekonomické v Praze ve složení Zuzana Coňková, Martina Lelková, Markéta Lipavská za kreativní řešení praktického úkolu na téma Komunikace ČR v zahraničí pod názvem projektu Pojďme si hrát