O marketing čokoládových tyčinek Ledové kaštany, Kofila, Sójové řezy a oplatek Delissa z portfolia značky Orion se bude v koncernu Nestlé starat Martin Jiruška. Přišel z řetězce rychlého občerstvení McDonald’s. Mezi jeho první aktivity patří nová limitovaná edice Ledových kaštanů, dál pracuje na novém positioningu značek Ledové kaštany a Kofila a připravuje projekty reagující na současné trendy v kategorii impulsního tyčinkového zboží.
V McDonald’s Jiruška zodpovídal za rozvoj platforem 2forU, McCafé a dezertů. Předtím pracoval pro Unilever jako brand building manažer kategorií dehydrovaných výrobků a později dresinků. Vystudoval Vysokou školu Škoda Auto v oboru Mezinárodní podnikání a marketing.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
Včetně kompletní letní olympiády
Streamingová služba Max v Česku odstartuje 21. května, nahradí HBO Max
Jirsova skupina rozšiřuje tým
Kreativní ředitelkou Katz83 se stává Klára Sofie Střihavková
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Tentokrát ani nikdo nekandidoval