A je to tady! ČTK zveřejnila hromadné foto ze své říjnové oslavy z pražského Žofína, kde slavila svých 100 let. Najít na snímku šéfredaktora Médiáře není těžké. Najdete se taky?

Marketérem tyčinek Orion Jiruška z McDonald’s

Martin Jiruška

Martin Jiruška

O marketing čokoládových tyčinek Ledové kaštany, Kofila, Sójové řezy a oplatek Delissa z portfolia značky Orion se bude v koncernu Nestlé starat Martin Jiruška. Přišel z řetězce rychlého občerstvení McDonald’s. Mezi jeho první aktivity patří nová limitovaná edice Ledových kaštanů, dál pracuje na novém positioningu značek Ledové kaštany a Kofila a připravuje projekty reagující na současné trendy v kategorii impulsního tyčinkového zboží.

V McDonald’s Jiruška zodpovídal za rozvoj platforem 2forU, McCafé a dezertů. Předtím pracoval pro Unilever jako brand building manažer kategorií dehydrovaných výrobků a později dresinků. Vystudoval Vysokou školu Škoda Auto v oboru Mezinárodní podnikání a marketing.