Marketing a komunikaci AAA Auto vede Smrž

Karel Smrž přišel k prodejci ojetin z UPC, předtím pracoval pro Provident nebo Vodafone.

Karel Smrž

Karel Smrž

Novým ředitelem marketingu a komunikace sítě autocenter AAA Auto se stal Karel Smrž, který předchozích šest let dělal pro UPC. Povede interní marketingový tým a bude zajišťovat kompletní řízení marketingu a komunikace všech značek skupiny Aures Holdings v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Kromě AAA Auto mezi ně patří prodejce zánovních vozů Mototechna, inovační laboratoř AuresLab či půjčovna vozů Mototechna Drive.

„Směrem k zákazníkům chci celou komunikaci maximálně zjednodušit. Musíme být jasně identifikovatelní v záplavě reklam, které denně útočí na všechny z nás. Druhou důležitou linkou je víc akcentovat benefity a garance, které zákazníkům poskytujeme při koupi auta v našich autocentrech,“ plánuje Smrž. Ten začínal v marketingu Providentu, následně působil u mobilního operátora Oskar, později Vodafone. Pracoval také v agentuře Ogilvy.