
Karel Smrž
Novým ředitelem marketingu a komunikace sítě autocenter AAA Auto se stal Karel Smrž, který předchozích šest let dělal pro UPC. Povede interní marketingový tým a bude zajišťovat kompletní řízení marketingu a komunikace všech značek skupiny Aures Holdings v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Kromě AAA Auto mezi ně patří prodejce zánovních vozů Mototechna, inovační laboratoř AuresLab či půjčovna vozů Mototechna Drive.
„Směrem k zákazníkům chci celou komunikaci maximálně zjednodušit. Musíme být jasně identifikovatelní v záplavě reklam, které denně útočí na všechny z nás. Druhou důležitou linkou je víc akcentovat benefity a garance, které zákazníkům poskytujeme při koupi auta v našich autocentrech,“ plánuje Smrž. Ten začínal v marketingu Providentu, následně působil u mobilního operátora Oskar, později Vodafone. Pracoval také v agentuře Ogilvy.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
