
Jana Voborská
Technologicko-konzultační firma AppSatori rozšiřuje svůj tým o pozici marketing & communications manager. Nastupuje na ni Jana Voborská, bude mít na starosti přípravu komunikační strategie a realizaci aktivit z oblasti marketingu a PR.
Voborská byla v minulosti projektovou manažerkou Blue Events. Následně sbírala šest let zkušenosti v PR agentuře AMI Communications, kde byla mimo jiné zodpovědná za PR komunikaci značek Pilsner Urquell, Zetor, Geen Holding nebo EmbedIT. Podílela se na komunikaci dalších významných brandů jako Mattoni a Coca-Cola. Několik let také působila v agentuře Margetroid, kde spolupracovala mimo jiné na tvorbě PR komunikace pro FG Forrest. Realizovala též PR komunikaci dvou dětských heren Nudný otec a Králík v rádiu.
Appsatori vlastní partneři firmy Ivan Kutil, Petr Jares, Lukáš Voborský a Přemysl Brýl, investorem je také PIE Ventures.

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Čestmír Strakatý bude pro CzechCrunch uvádět nový podcast o moderním Česku
