
Markéta Moreno
Novou ředitelkou marketingu a komunikace online supermarketu Košík.cz se stává Markéta Moreno. Střídá dosavadního šéfa Jana Škrabánka, který pozici zastával dva a půl roku. Moreno do Košíku přichází po 13 letech ve Vodafonu, kde od roku 2008 působila nejprve jako senior manažerka komunikace pro podporu prodeje a nadlinkovou komunikaci a o dva roky později jako ředitelka pro značku a marketingovou komunikaci. V minulosti také řídila agenturu Momentum ze skupiny McCann.
V Košíku bude zodpovídat za kompletní marketingové a komunikační aktivity. Naváže na aktuálně probíhající transformaci značky, zároveň výrazně rozšíří interní marketingový a komunikační tým a těsněji prováže jeho aktivity s týmem pro zákaznickou zkušenost a obchodem.
Jednou z priorit pro příští rok bude cílení na domácnosti, které zatím s online nákupy nemají zkušenost. Za těmi se Košík už brzy vypraví do nových regionů po celém Česku. „Nepřicházím pomoci Košíku stát se nejoblíbenějším online supermarketem, ale stát se nejoblíbenějším supermarketem v Česku,“ prohlásila Moreno.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
