Marketing a komunikaci Košíku přebírá Markéta Moreno

Markéta Moreno byla 13 let ve Vodafonu, v online supermarketu střídá Jana Škrabánka.

Markéta Moreno

Markéta Moreno

Novou ředitelkou marketingu a komunikace online supermarketu Košík.cz se stává Markéta Moreno. Střídá dosavadního šéfa Jana Škrabánka, který pozici zastával dva a půl roku. Moreno do Košíku přichází po 13 letech ve Vodafonu, kde od roku 2008 působila nejprve jako senior manažerka komunikace pro podporu prodeje a nadlinkovou komunikaci a o dva roky později jako ředitelka pro značku a marketingovou komunikaci. V minulosti také řídila agenturu Momentum ze skupiny McCann.

V Košíku bude zodpovídat za kompletní marketingové a komunikační aktivity. Naváže na aktuálně probíhající transformaci značky, zároveň výrazně rozšíří interní marketingový a komunikační tým a těsněji prováže jeho aktivity s týmem pro zákaznickou zkušenost a obchodem.

Jednou z priorit pro příští rok bude cílení na domácnosti, které zatím s online nákupy nemají zkušenost. Za těmi se Košík už brzy vypraví do nových regionů po celém Česku. „Nepřicházím pomoci Košíku stát se nejoblíbenějším online supermarketem, ale stát se nejoblíbenějším supermarketem v Česku,“ prohlásila Moreno.