
Markéta Moreno
Novou ředitelkou marketingu a komunikace online supermarketu Košík.cz se stává Markéta Moreno. Střídá dosavadního šéfa Jana Škrabánka, který pozici zastával dva a půl roku. Moreno do Košíku přichází po 13 letech ve Vodafonu, kde od roku 2008 působila nejprve jako senior manažerka komunikace pro podporu prodeje a nadlinkovou komunikaci a o dva roky později jako ředitelka pro značku a marketingovou komunikaci. V minulosti také řídila agenturu Momentum ze skupiny McCann.
V Košíku bude zodpovídat za kompletní marketingové a komunikační aktivity. Naváže na aktuálně probíhající transformaci značky, zároveň výrazně rozšíří interní marketingový a komunikační tým a těsněji prováže jeho aktivity s týmem pro zákaznickou zkušenost a obchodem.
Jednou z priorit pro příští rok bude cílení na domácnosti, které zatím s online nákupy nemají zkušenost. Za těmi se Košík už brzy vypraví do nových regionů po celém Česku. „Nepřicházím pomoci Košíku stát se nejoblíbenějším online supermarketem, ale stát se nejoblíbenějším supermarketem v Česku,“ prohlásila Moreno.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
