Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Marketing a obchod Heureky začal řídit Vodák

Michal Vodák

Michal Vodák

Novým členem vedení předního českého srovnávače cen Heureka se v září stal Michal Vodák. Na pozici ředitele marketingu a obchodu vystřídal Daniela Blažka. Vodák přichází z firmy Schaeffler, dělal také v Sodexo Pass, v Mafře, kde působil právě s Blažkem, a v Seznamu. Do jeho sekce v Heurece patří tým brand marketingu, který vede Marek Dobrý, performace marketingu Martina Zítka a obchodu, který vede Petr Sochorek. Šéfem Heureky je Tomáš Braverman.

Vodákovým cílem v nové pozici bude mimo jiné nabídnout všem partnerům Heureky širší možnosti spolupráce: „Jedním ze směrů, kterým se chceme vydat, bude větší propojení našich aktivit s ostatními trhy ve skupině, vzájemné sdílení know-how a implementace toho nejlepšího z naší nabídky do zahraničí. Chceme se také víc zaměřit na vendor marketing a zapracovat na lepší práci s daty a novými technologiemi. Doufám, že tak zatraktivníme naši nabídku a zvýšíme naši přidanou hodnotu.“