
Petr Dolejš
Do čela PR a marketingu architektonické skupiny Urban Survival se postavil Petr Dolejš. Ten v minulosti vedl marketing pražské zdravotnické skupiny Innova Healthcare nebo československého zastoupení italského výrobce komfortní techniky Ariston nebo Immergas. Je spoluzakladatelem české firmy 3DK Technologies, která se věnuje 3D tisku či vývoji hi-tech postupů pro zlepšení hygienických řešení ve veřejném prostoru.
Značka Urban Survival sdružuje sedm dceřiných společností, Dolejš je zodpovědný hlavně za komplexní nastavení marketingové strategie všech složek skupiny a posílení její pozice mezi tuzemskými developerskými subjekty. Zaměří se i na celkovou popularizaci specifického přístupu k architektuře akcentující udržitelné, komunitní a netradiční pojetí výstavby občanských a rezidenčních staveb, kterým se skupina pod vedením architekta Pantelise Larcou profiluje.
V novém designu od Brainz
Už loni Dolejš zodpovídal za přípravu kompletního rebrandingu skupiny na leden 2022 ve spolupráci s kreativním studiem Brainz Disruptive.

Nový design Urban Survival

Nový design Urban Survival

Nový design Urban Survival

Nový design Urban Survival

Nový design Urban Survival

Nový design Urban Survival

Nový design Urban Survival

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí
