Marketing a PR Brainz Studios nově vede Barbora Kalousková

Kalousková přišla před rokem z Revolgy, v Brainz byla marketingový a obsahový stratég.

Barbora Kalousková

Barbora Kalousková

Kreativní skupina Brainz Studios má novou ředitelku marketingu a PR. Pozici bude zastávat Barbora Kalousková, která do Brainz přišla před rokem z technologické společnosti Revolgy. Pod její vedení budou spadat značky Brainz Disruptive, Brainz ImmersiveBrainz Narrative. Dosud ve skupině pracovala jako marketingový a obsahový stratég.

“Z vlastní zkušenosti z technologického prostředí vím, že marketingové potřeby firem v tomto segmentu jsou diametrálně odlišné od ostatních značek. Marketingové týmy mají striktně nastaveny jasně měřitelné byznysové cíle a často jsou tak zaměřeny na jejich rychlé plnění skrze výkonnostní kampaně. Nemají proto často čas na brandovou, obsahovou či PR komunikaci. Chtěla bych, aby tuto potřebu pokrývaly právě Brainz Studios,“ uvedla Kalousková.