
Barbora Kalousková
Kreativní skupina Brainz Studios má novou ředitelku marketingu a PR. Pozici bude zastávat Barbora Kalousková, která do Brainz přišla před rokem z technologické společnosti Revolgy. Pod její vedení budou spadat značky Brainz Disruptive, Brainz Immersive a Brainz Narrative. Dosud ve skupině pracovala jako marketingový a obsahový stratég.
“Z vlastní zkušenosti z technologického prostředí vím, že marketingové potřeby firem v tomto segmentu jsou diametrálně odlišné od ostatních značek. Marketingové týmy mají striktně nastaveny jasně měřitelné byznysové cíle a často jsou tak zaměřeny na jejich rychlé plnění skrze výkonnostní kampaně. Nemají proto často čas na brandovou, obsahovou či PR komunikaci. Chtěla bych, aby tuto potřebu pokrývaly právě Brainz Studios,“ uvedla Kalousková.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
