Společnost Prochazka & Partners, která se zabývá zastupováním nájemců v oblasti komerčních nemovitostí, posílila marketingové oddělení. Od ledna v něm působí Jakub Salát, který bude odpovědný za marketingové a PR aktivity firmy. Doplňovat se má s Markétou Kubíkovou, která má na starosti event management, včetně soutěže Kanceláře roku.
Do firmy Radka Procházky přišel Salát, absolvent Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy, po třech letech ve společnosti Renomia, kde se věnoval oblastem PR, interní a externí komunikace a tradičnímu i online marketingu. Předtím pracoval mimo jiné v AMI Communications.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce