
Radim Oulehla
Jihomoravské fulfillmentové centrum, které provozuje brněnská společnost Authentica Group, má od října nového manažera marketingu a rozvoje obchodu. Je jím Radim Oulehla, který ještě jako student zakládal dobročinný projekt Podpořit.cz. Je absolventem Newton College a Podnikatelské fakulty VUT v Brně. V Authentice bude mít na starosti řízení marketingových aktivit a rozvoj obchodních příležitostí. „Od spolupráce s ním si slibujeme, že se Fulfillment by Authentica dostane do obecného povědomí a zrychlí se nábor nových zákazníků,“ řekl Petr Litavec, vedoucí divize fulfillmentu v Authentica Group.
Authentica Group vznikla spojením vzájemně spolupracujících firem Authentica, GRD, Craftwork a nejnovější Fulfillment by Authentica. Zabývá se kompletní výrobou reklamních a marketingových materiálů a produktů v místech prodeje, takzvaných systémů POP a POS. Též navrhuje a instaluje výlohy a vyvíjí obalové materiály. Sídlí v Brně, kde má také veškerou výrobu i administrativu. Pobočky jsou v Praze a německém Rosstalu, zastoupení má 15 let i ve Švýcarsku. Samotná Fulfillment by Authentica na trhu retail marketingu nabízí komplexní služby propojující e-commerce s retailem a logistikou.

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu
