Na vysokoškoláky a absolventy cílí 3. ročník akce Nakafe, jež proběhne 25. dubna v Praze, Brně a Frýdku-Místku. Šestnáct členů Asociace komunikačních agentur (AKA) otevře brány zájemcům v rámci akce, již loni navštívilo 500 zájemců o práci v komunikaci. Vstup je grátis, lze přijít od 17 či od 19 hodin. „Počet návštěvníků z loňska překonáme,“ předpokládá Marek Hlavica, výkonný šéf AKA.

Marketing AAA Auto od Šturma přebírá Nováková

Lucie Nováková

Lucie Nováková

Ředitelkou marketingu a komunikace sítě autobazarů AAA Auto se stala Lucie Nováková. Povede tým zhruba 60 zaměstnanců a zajišťovat bude kompletní řízení marketingu a komunikace všech značek skupiny Aures Holdings (nový název firmy od 1. března), včetně prodejce ojetých vozů Mototechna nebo inovační laboratoře AuresLab. Má prohlubovat regionální působnosti firmy v Česku, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku, dohlížet na partnerství značek AAA Auto a Mototechna s nejvyšší českou fotbalovou HET ligou či se slovenským fotbalem a rozšiřovat spolupráci se známými tvářemi v marketingových kampaních.

Do „Áček“ se Nováková vrací po deseti letech, naposled vedla tiskový odbor ministerstva vnitra, předtím pracovala v reklamních, komunikačních a lobbingových agenturách jako Mark BBDO, Ark Thompson či Euroffice Praha – Brusel, také pro Skansku. Na nové pozici střídá Daniela Šturma, který marketing AAA Auto řídil od loňského léta„Daniel Šturm v AAA Auto zůstává, ale posunul se na pozici special project director, kde se naplno věnuje inovačním projektům v rámci inovační laboratoře AuresLab,“ doplnila firma na dotaz Médiáře. Do čela AuresLabu nedávno nastoupil Stanislav Gálik. S ním Šturm na projektech spolupracuje, nicméně v rámci organizační struktury stále reportuje napřímo provoznímu řediteli Petru Vaněčkovi.