Prezident Miloš Zeman by si „velice přál“ personální změny v České televizi. Řekl to v televizi Barrandov, bez upřesnění, koho by se měly týkat. Připomněl, že takové změny nemůže dělat prezident, ale mohou je spustit poslanci, když dvakrát zamítnou výroční zprávu o hospodaření České televize. „Tak uvidíme, jestli to udělají,“ pověděla hlava státu.

Marketing AAA Auto vede po Dobiášovi Šturm

Daniel Šturm

Daniel Šturm

Pozice ředitele marketingu autobazarů AAA Auto se ujal Daniel Šturm. Bude odpovídat za kompletní marketingovou a reklamní strategii firmy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku, zaměří se přitom na posílení pokračující mezinárodní expanze firmy i růst značky zánovních vozů Mototechna. Šturm nahradil Jana Dobiáše, který v červenci odešel řídit marketing do Fortuny.

Šturm v minulosti působil jako dlouholetý ředitel marketingu České spořitelny, posléze řídil marketing Home Creditu v Česku a na Slovensku, ten opustil loni na jaře. Pracoval i na řídících pozicích v mediálních firmách Stratosféra a Inzertmedia.

AAA Auto si letos připomíná 25 let existence. Ročně prodá přes 70.000 ojetých vozů, v září plánuje obsloužit svého dvoumiliontého zákazníka. Kromě AAA Auto a Mototechny patří do skupiny ještě značka Auto Diskont.