Už příští pondělí proběhne soutěžní přehlídka mobilních aplikací AppParade. Vyhrajte Apple Watch.

Marketing AAA Auto vede po Dobiášovi Šturm

Daniel Šturm

Daniel Šturm

Pozice ředitele marketingu autobazarů AAA Auto se ujal Daniel Šturm. Bude odpovídat za kompletní marketingovou a reklamní strategii firmy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku, zaměří se přitom na posílení pokračující mezinárodní expanze firmy i růst značky zánovních vozů Mototechna. Šturm nahradil Jana Dobiáše, který v červenci odešel řídit marketing do Fortuny.

Šturm v minulosti působil jako dlouholetý ředitel marketingu České spořitelny, posléze řídil marketing Home Creditu v Česku a na Slovensku, ten opustil loni na jaře. Pracoval i na řídících pozicích v mediálních firmách Stratosféra a Inzertmedia.

AAA Auto si letos připomíná 25 let existence. Ročně prodá přes 70.000 ojetých vozů, v září plánuje obsloužit svého dvoumiliontého zákazníka. Kromě AAA Auto a Mototechny patří do skupiny ještě značka Auto Diskont.