O tomto víkendu tragicky zemřel Petr Zettner, který od září jako šéfredaktor vedl Rádio Junior. Oznámil to Český rozhlas. Generální ředitel René Zavoral vzpomněl Petra Zettnera jako odborníka, profesionála a kamaráda a za sebe i rozhlas vyjádřil soustrast rodině i pozůstalým.

Marketing AAA Auto vede po Dobiášovi Šturm

Daniel Šturm

Daniel Šturm

Pozice ředitele marketingu autobazarů AAA Auto se ujal Daniel Šturm. Bude odpovídat za kompletní marketingovou a reklamní strategii firmy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku, zaměří se přitom na posílení pokračující mezinárodní expanze firmy i růst značky zánovních vozů Mototechna. Šturm nahradil Jana Dobiáše, který v červenci odešel řídit marketing do Fortuny.

Šturm v minulosti působil jako dlouholetý ředitel marketingu České spořitelny, posléze řídil marketing Home Creditu v Česku a na Slovensku, ten opustil loni na jaře. Pracoval i na řídících pozicích v mediálních firmách Stratosféra a Inzertmedia.

AAA Auto si letos připomíná 25 let existence. Ročně prodá přes 70.000 ojetých vozů, v září plánuje obsloužit svého dvoumiliontého zákazníka. Kromě AAA Auto a Mototechny patří do skupiny ještě značka Auto Diskont.