Michaela Edgerley Šťovíček se stala novou ředitelkou marketingové komunikace a PR dodavatele digitálních technologií pro průmysl ABB Česká republika. Plánuje víc rozvíjet digitální komunikaci či oblasti CSR a zaměřit se na rozvoj povědomí o ABB a její přiblížení se zákazníkům. Na pozici vystřídala Lucii Melicharovou Jandovou, která nově vede marketing Luxury Brand Management.
Edgerley Šťovíček absolvovala britskou univerzitu v Bath. Pracovala v O2 a poté ve Vodafonu, kde se stala marketingovou ředitelkou pro oblast předplacených karet. Do ABB přišla ze společnosti Lufthansa AirPlus, kde byla ředitelkou marketingové komunikace a průzkumu trhu. Ve Frankfurtu nad Mohanem působila poslední dva roky.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval