V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Marketing Adastry řídí Mareček, přidá v onlinu

Ivo Mareček

Ivo Mareček

Novým ředitelem marketingu technologické konzultační firmy Adastra se stal Ivo Mareček, který v minulosti několik let působil v online marketingu českého T-Mobilu, respektive mateřského Deutsche Telekomu. V českém T-Mobilu dostal na starost strategii značky a digitální marketingovou komunikaci včetně sociálních sítí. V Deutsche Telekom zodpovídal za celoevropskou inovační platformu v oblasti digitální komunikace s důrazem na zákaznickou zkušenost. Vystudoval Ekonomicko-správní fakultu na brněnské Masarykově univerzitě se čtyřměsíční stáží na University of Victoria v Kanadě.

Hlavním úkolem Marečka jako nového marketingového ředitele Adastry bude posílit komunikaci prostřednictvím digitálních kanálů a budovat povědomí o Adastře jako o lídrovi v oblasti digitalizace firem. „Chceme, aby Adastra byla volbou číslo jedna pro firmy, jež se rozhodly vydat na cestu digitální transformace,“ chce po Marečkovi Pavel Kysela, generální ředitel Adastry.