Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Marketing Adastry řídí Mareček, přidá v onlinu

Ivo Mareček

Ivo Mareček

Novým ředitelem marketingu technologické konzultační firmy Adastra se stal Ivo Mareček, který v minulosti několik let působil v online marketingu českého T-Mobilu, respektive mateřského Deutsche Telekomu. V českém T-Mobilu dostal na starost strategii značky a digitální marketingovou komunikaci včetně sociálních sítí. V Deutsche Telekom zodpovídal za celoevropskou inovační platformu v oblasti digitální komunikace s důrazem na zákaznickou zkušenost. Vystudoval Ekonomicko-správní fakultu na brněnské Masarykově univerzitě se čtyřměsíční stáží na University of Victoria v Kanadě.

Hlavním úkolem Marečka jako nového marketingového ředitele Adastry bude posílit komunikaci prostřednictvím digitálních kanálů a budovat povědomí o Adastře jako o lídrovi v oblasti digitalizace firem. „Chceme, aby Adastra byla volbou číslo jedna pro firmy, jež se rozhodly vydat na cestu digitální transformace,“ chce po Marečkovi Pavel Kysela, generální ředitel Adastry.