
Gabriela Kunstová
Na pozici chief marketing officer agentury Taste nastoupila Gabriela Kunstová. Ta dosud působila jako ředitelka správy v technologické společnosti UlovDomov.cz, dřív také jako research consultant v HR společnosti mBlue Czech. Vystudovala Palackého univerzitu v Olomouci, magisterský obor andragogika. Aktuálně studuje MBA obor Krizový management na Cambridge Business School (CBS).
„V předchozích třech letech jsme docela zanedbávali péči o vlastní marketing. Naplnili jsme tak oblíbené rčení o kovářově kobyle. S Gabrielou získá komunikace Taste výjimečně šikovnou leaderku, která souzní s našimi hodnotami, schopnou s lehkostí převádět nápady v konkrétní činy,“ uvedl Jan Makovička, ředitel agentury Taste.
Digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spinoffu Digistory.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
