
Gabriela Kunstová
Na pozici chief marketing officer agentury Taste nastoupila Gabriela Kunstová. Ta dosud působila jako ředitelka správy v technologické společnosti UlovDomov.cz, dřív také jako research consultant v HR společnosti mBlue Czech. Vystudovala Palackého univerzitu v Olomouci, magisterský obor andragogika. Aktuálně studuje MBA obor Krizový management na Cambridge Business School (CBS).
„V předchozích třech letech jsme docela zanedbávali péči o vlastní marketing. Naplnili jsme tak oblíbené rčení o kovářově kobyle. S Gabrielou získá komunikace Taste výjimečně šikovnou leaderku, která souzní s našimi hodnotami, schopnou s lehkostí převádět nápady v konkrétní činy,“ uvedl Jan Makovička, ředitel agentury Taste.
Digitální agentura Taste vznikla spojením jedné z největších českých online marketingových agentur Sun Marketing, analytické a konzultační společnosti Medio Interactive a kreativního spinoffu Digistory.

Marketér Martin Charvát vede komunikaci vládního projektu digitalizace

Tendrování se zhoršilo, stav je neúnosný byznysově i lidsky, tvrdí AKA
