
Josef Buryan
Pozici marketingového ředitele českého výrobce a prodejce zdravé výživy Aktin obsadil Josef Buryan. Přišel z evropské centrály společnosti Meta, provozovatele sociální sítě Facebook, kde poslední tři roky vedl globální marketingově-technologické projekty a konzultoval byznys a marketing s předními inzerenty v rámci regionu. Vedl též marketing v cashbackovém portálu Tipli a podílel se na online projektech v agentuře 5DM.cz.
„Naším poselstvím je odstraňovat bullshit z vertikály zdraví & fitness. Přiložit ruku k dílu marketingem na světové úrovni s důrazem na top kvalitu produktů s minimalistickým složením. A zásadně bez zavádějících reklam,“ prohlašuje k novému angažmá. „Díky novému logistickému zázemí v Brně jsme připraveni a chystáme se rozšiřovat portfolio produktů o spoustu novinek jak v potravinách, tak v módě,“ doplňuje. Marketingový tým má Aktin celý inhouse, nově mezi sociálními sítěmi využívá i TikTok.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu

Shortlist ceny Lemur vede Svengali, za přínos PR bude oceněn Ladislav Kříž
