Po roce přestává vycházet zpravodajský web Liberecké zprávy, z finančních důvodů. „Mimořádně vysoký a stále stoupající zájem uživatelů se nám bohužel vlastní vinou nedaří inzertně přetavit do odpovídajících tržeb,“ informovali vydavatelé Jan Stránský a Tomáš Tesař. Začínali v lednu 2019.

Marketing pojišťovny Allianz povede Seifert

Do pojišťovny přichází z funkce generálního ředitele ČS do domu, dcery České spořitelny.

Michal Schneider

Michal Schneider

Novým šéfem marketingu a CRM pojišťovny Allianz se stal Michal Seifert. Do firmy přišel z České spořitelny, kde poslední tři roky vedl její dceřinou společnost ČS do domu.

Seifert pracuje v bankovnictví 17 let, přičemž většinu této doby strávil právě v České spořitelně, kde zastával funkci manažera CRM a následně ředitele direct marketingu. Působil také v marketingu GE. 

Oddělení marketingu pojišťovny Allianz touto změnou završil své nové uspořádání do tří částí. Za část online a direct nese nyní odpovědnost Pavel Martynek, za customer experience Martin Podávka. Team lídrem marketingové části zůstává Michaela Vrátná.