Novým marketingovým ředitelem výrobce outdoorového oblečení Alpine Pro se stal Jan Došlý. Nastupuje do funkce, kterou do loňského dubna zastával Petr Billy, který v současnosti pracuje v marketingu online rezervačního systému restaurací Restu.
Nový šéf marketingu Alpine Pro si zvolil za cíl přiblížit značku mladší generaci zákazníků prostřednictvím posílení digitálních médií. Nově přibude i osobní sponzoring sportovců. Jako první na začátku tohoto roku Alpine Pro podepsalo čtyřletý kontrakt s kajakářem roku 2016 Josefem Dostálem. I nadále chce firma pokračovat ve spolupráci se sportovními svazy (judo, biatlon, kanoisti) a rozšířit ji například o svaz bobistů.
Došlý dřív zastával vedoucí pozice v marketingových a finančních odděleních společností věnujících se především oblasti IT a oděvům. Během 16 let působil v oborech rychloobrátkového zboží, kutilství, ochranných a pracovních oděvů, maloobchodu a marketingu, B2B a B2C.