
Marek Dvořák
Novým marketingovým ředitelem největšího českého e-shopu Alza.cz je od srpna Marek Dvořák. Přichází z japonského pivovarnického holdingu Asahi. Víc než 15 let budoval značky jako například Pilsner Urquell, a to na českém trhu i v zahraničí. Marketing Alzy posledních sedm let vedl Jan Sadílek, který v červnu přešel do vedení portálu Aukro.

Juraj Bóna
Top management Alzy zároveň doplnil Juraj Bóna, který nastupuje na pozici ředitele pro firemní zákazníky. Segment povede napříč všemi trhy, na nichž Alza působí. Přichází po téměř 20 letech v telekomunikacích pod vlajkou T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom, kde působil na různých odděleních, od financí přes obchod až po marketing, naposled zastával pozici chief country officer pro Česko.
Oba nově jmenovaní ředitelé budou podřízení přímo představenstvu společnosti.

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu
