Marketing Bankovní identity přebírá Goulliová

Leila Goulliová přichází po 13 letech v ČSOB, ve funkci nahradila Moniku Otradovcovou.

Leila Goulliová

Leila Goulliová

Novou manažerkou marketingu a PR ve společnosti Bankovní identita, je od srpna Leila Goulliová. Ta naposledy působila jako výkonná ředitelka útvaru pro design, komunikaci a marketing v ČSOB. V ČSOB strávila celkem 13 let. Předtím pracovala v Newton Group jako daňový a účetní specialista pro investiční fondy. Je absolventkou Fakulty financí a účetnictví pražské Vysoké školy ekonomické. Ve funkci teď nahradila Moniku Otradovcovou.

Společnost Bankovní identita pomocí digitální platformy BankID propojuje firmy a instituce s bankami. Pro občany představuje bankovní identita prostředek, s jehož pomocí se mohou bezpečně a jednoduše elektronicky prokázat při používání online služeb státu, třeba na Portálu občana, firem nebo institucí. S bankovní identitou lze i potvrzovat transakce a formuláře vyplněné online nebo podepisovat dokumenty. Používá se stejně, jako funguje přihlašování k internetovému bankovnictví. Akcionáři společnosti Bankovní identita jsou Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Equa bank, Fio banka, Komerční banka, mBank, Moneta, Raiffeisenbank a UniCredit Bank.