V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Marketing BeWooden řídí Ivan, Babinec neodchází

Radim Ivan

Radim Ivan

Beskydský výrobce dřevěných módních doplňků BeWooden oznámil nového ředitele marketingu. Je jím Radim Ivan, který poslední tři roky působil jako marketingový stratég v agentuře Better. Nahradí Patrika Babince, spoluzakladatele firmy, který se má dál věnovat dílčím projektům. Chce se rovněž víc zaměřit na svůj nový projekt Skladon, který zajišťuje outsourcing logistiky pro e-shopy a další projekty v e-commerce.

Ivan vystudoval politickou a kulturní geografii. Působil ve startupu Saphirio a ve vlastním projektu Bartoon. Mezi jeho klienty patřily Hanácká vodka, Medesa, Anacot Capital a LevitPen. Dál vedl kampaň do senátu nezávislé kandidátky Zdenky Němečkové Crkvenjaš. Značku BeWooden chce mimo jiné zviditelnit v offline světě.