Novou marketingovou ředitelkou poradce v oblasti komerčních realitních služeb CBRE se stala Miroslava Misíková, která přišla od mobilního operátora Vodafone. Pracovní agendu přebírá po Petře Lávičkové, která se nyní věnuje mateřským povinnostem. Hlavním úkolem nové šéfky marketingu bude zvýšit znalost značky CBRE a vytvořit jednotnou komunikaci společnosti.
Během své dvacetileté kariéry působila v reklamních agenturách Mark BBDO a Leo Burnett, také v Komerční bance, Citibank nebo GE Money, kde se podílela na rebrandingu na Moneta Money Bank a tvorbě reklamního konceptu s mrzutým kocourem, který funguje už šestým rokem.
„Když jsem začal hledat kandidáty na tuto roli, prošel jsem nejúspěšnější marketingové projekty v Česku z posledních let, abych posléze identifikoval osobu, která stojí za jejích úspěchem. Velmi mě bavila znuděná kočka v kampani banky GE Money, a proto jsem oslovil Mirku, která je její duchovní matkou,“ vysvětlil svůj výběr Richard Curran, managing director CBRE.