Marketing českého Woltu přebírá Adam Lazár

Dosavadní ředitel Jindřich Holiš povede kreativu pro region střední a východní Evropy.

Adam Lazár

Adam Lazár

Na pozici marketingového ředitele českého Woltu v listopadu nastoupil Adam Lazár, který od roku 2021 vede marketingový tým společnosti na Slovensku. Jindřich Holiš, po kterém Lazár český tým přebírá, ve Woltu zůstává a nově povede kreativní produkci pro region střední a východní Evropy, což zahrne velké nadlinkové kampaně (včetně televize) i menší lokální komunikaci. Holiš je ve Woltu pět let, marketingového ředitele dělal od loňského podzimu. Lazár v minulosti sbíral zkušenosti v Orange Slovensko, v agenturním světě i v sektoru bankovnictví. V českém Woltu se má zaměřovat hlavně na rozšiřování povědomí o retailových službách firmy a posílení značky v regionech, dále pak na propagaci služeb pro segment B2B a předplatné Wolt+.

Sdílejte