Marketing českých routerů Turrisu povede Borsík

František Borsík chce jako šéf marketingu pomoci dostat české routery na americký trh.

František Borsík

František Borsík

Novým šéfem marketingu českého projektu Turris, který pod záštitou správce české národní domény CZ.NIC vyrábí superbezpečné routery, je František Borsík. Ten dosud pracoval pro výrobce bezdrátových prvků RF Elements. V novém působišti se chce zaměřit na posílení pozice a vizibility značky Turris v mezinárodním měřítku a celkový obchodní rozvoj.

Díky znalosti amerického trhu a světa poskytovatelů internetu si současně dává za cíl rozšíření značky na nové trhy. „Vedle zahraniční expanze se chci zaměřit také na celkovou evangelizaci problematiky internetové bezpečnosti a edukaci uživatelů. Zároveň chci přispět k rozšíření a propojení komunity IT expertů a bezpečnostních ambasadorů, kteří dál budují a podporují myšlenku komunitního projektu Turris Sentinel,“ říká.

Borsík zahájil svou kariéru v odvětví automobilové a letecké výroby. Poté se přesunul na Island, kde se zapojil do několika významných startupových projektů a začal se specializovat na oblast marketingu. Po několika letech přešel do centrály předního světového výrobce zařízení pro bezdrátové sítě se zaměřením na firemní klientelu RF Elements. Tam sestavil a následně vedl kompletní marketingový tým a byl zodpovědný za nastavení strategie pro globální trh bezdrátových technologií s výrazným zaměřením na USA.