Novým marketingovým ředitelem Českomoravské stavební spořitelny je od 1. února Martin Lauer. Bude zodpovědný za řízení marketingové komunikace a produktové nabídky. Přichází z agentury Ogilvy, kde poslední tři roky působil v pozici managing directora, odpovědného mimo jiné za obchodní a finanční výsledky agentury a témata související s digitalizací. Předtím pracoval mimo jiné šest let ve Škoda Auto, kde byl odpovědný za globální komunikaci, marketing, produkt i firemní strategii. Je absolventem VŠE v Praze. Ve spořitelně střídá Vlaďku Dvořákovou, která se po 12 letech rozhodla odejít.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden