
Jakub Loos
Vedení marketingového oddělení v rámci československé pobočky výrobce nápojů The Coca-Cola Company pro Česko a Slovensko převzal k 1. červenci Jakub Loos. Vystřídal tak Petru Šebovou, která marketing The Coca-Cola Company vedla od loňského února. Z firmy odešla letos v březnu.
Loos v Coca-Cole působil od roku 2007, kdy nastoupil na pozici graphics coordinator a o šest let později se stal brand managerem, do roku 2016, kdy přešel jako managing partner do pražského startupu ClaimAir. Hned v roce 2017 přechází do společnosti Jan Becher Pernod Ricard na pozici brand manager Becherovky. Do Coca-Coly se teď po pěti letech vrací. Vystudoval obor Global Marketing a z pražské LIGS University má titul MBA.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní

Český úspěch v Cannes Lions: McCann a Hero & Outlaw mají stříbrného Lva za PR
