
Jakub Loos
Vedení marketingového oddělení v rámci československé pobočky výrobce nápojů The Coca-Cola Company pro Česko a Slovensko převzal k 1. červenci Jakub Loos. Vystřídal tak Petru Šebovou, která marketing The Coca-Cola Company vedla od loňského února. Z firmy odešla letos v březnu.
Loos v Coca-Cole působil od roku 2007, kdy nastoupil na pozici graphics coordinator a o šest let později se stal brand managerem, do roku 2016, kdy přešel jako managing partner do pražského startupu ClaimAir. Hned v roce 2017 přechází do společnosti Jan Becher Pernod Ricard na pozici brand manager Becherovky. Do Coca-Coly se teď po pěti letech vrací. Vystudoval obor Global Marketing a z pražské LIGS University má titul MBA.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
