
Jakub Loos
Vedení marketingového oddělení v rámci československé pobočky výrobce nápojů The Coca-Cola Company pro Česko a Slovensko převzal k 1. červenci Jakub Loos. Vystřídal tak Petru Šebovou, která marketing The Coca-Cola Company vedla od loňského února. Z firmy odešla letos v březnu.
Loos v Coca-Cole působil od roku 2007, kdy nastoupil na pozici graphics coordinator a o šest let později se stal brand managerem, do roku 2016, kdy přešel jako managing partner do pražského startupu ClaimAir. Hned v roce 2017 přechází do společnosti Jan Becher Pernod Ricard na pozici brand manager Becherovky. Do Coca-Coly se teď po pěti letech vrací. Vystudoval obor Global Marketing a z pražské LIGS University má titul MBA.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
