
Petra Šebová
Novou ředitelkou marketingu výrobce nápojů Coca-Cola ČR a SR se stala Petra Šebová. Od února vede marketing celého portfolia 13 nápojových značek na českém a slovenském trhu, jehož vlajkovou lodí je limonáda Coca-Cola. Za úkol zvýšení povědomí o aktivitách společnosti v Česku a na Slovensku.
Do nového působiště přišla v únoru po šesti letech v tabákově firmě Philip Morris, kde vedla tým consumer engagement zaměřený na zákaznické zážitky z prostředí horeca (hotely, restaurace, café) a eventy a starala se o portfolio a strategii značek pro Česko, Slovensko a Maďarsko. V minulosti pracovala taky pro Procter & Gamble a L’Oréal. Vystudovala VŠE v Praze a Univerzitu Johanna Keplera v Linci.

Veronika Němcová
Coca-Cola má i novou ředitelku komunikace, vnějších vztahů a udržitelnosti společnosti. Ve společnosti The Coca-Cola Company ČR a SR jí je Veronika Němcová. Nastoupila v květnu. Přišla z banky ING, kde řídila oddělení komunikace a CSR a v jejíž pražské centrále pracovala poslední čtyři roky. Absolventka VŠE v Praze dělala v minulosti i marketing National Geographic v Česku a na Slovensku.
V nové pozici má úzce spolupracovat s partnerskou plnírenskou společností Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, výrobcem a distributorem nápojů společnosti The Coca-Cola Company. V ní se manažerkou externí komunikace teď stala Patricie Šedivá, která přišla z Alzy.
Šéfem marketingu Coca-Coly před Petrou Šebovou byl Michal Blaško, předchůdkyní Veroniky Němcové byla Kateřina Eliášová.

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
