Jak koronavirus dopadá na média, marketing a maloobchod v Česku? Čtěte ve speciální příloze.

Marketing Coca-Coly řídí Šebová, komunikaci Němcová

Petra Šebová

Petra Šebová

Novou ředitelkou marketingu výrobce nápojů Coca-Cola ČR a SR se stala Petra Šebová. Od února vede marketing celého portfolia 13 nápojových značek na českém a slovenském trhu, jehož vlajkovou lodí je limonáda Coca-Cola. Za úkol zvýšení povědomí o aktivitách společnosti v Česku a na Slovensku.

Do nového působiště přišla v únoru po šesti letech v tabákově firmě Philip Morris, kde vedla tým consumer engagement zaměřený na zákaznické zážitky z prostředí horeca (hotely, restaurace, café) a eventy a starala se o portfolio a strategii značek pro Česko, Slovensko a Maďarsko. V minulosti pracovala taky pro Procter & Gamble a L’Oréal. Vystudovala VŠE v Praze a Univerzitu Johanna Keplera v Linci.

Veronika Němcová

Veronika Němcová

Coca-Cola má i novou ředitelku komunikace, vnějších vztahů a udržitelnosti společnosti. Ve společnosti The Coca-Cola Company ČR a SR jí je Veronika Němcová. Nastoupila v květnu. Přišla z banky ING, kde řídila oddělení komunikace a CSR a v jejíž pražské centrále pracovala poslední čtyři roky. Absolventka VŠE v Praze dělala v minulosti i marketing National Geographic v Česku a na Slovensku.

V nové pozici má úzce spolupracovat s partnerskou plnírenskou společností Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, výrobcem a distributorem nápojů společnosti The Coca-Cola Company. V ní se manažerkou externí komunikace teď stala Patricie Šedivá, která přišla z Alzy.

Šéfem marketingu Coca-Coly před Petrou Šebovou byl Michal Blaško, předchůdkyní Veroniky Němcové byla Kateřina Eliášová.