
Jan Fischer
Po čtyřech a půl letech řízení Nadačním fondu Kapka naděje se do mediálního domu Czech News Center vrátil Jan Fischer. Ve fondu zůstává jako člen dozorčí rady, jeho hlavní pozicí je nově ředitel marketingu Czech News Center. Tam už pracoval v letech 2014 až 2017, z pozice brand manažera se staral o komerční projekty, deník Sport nebo o magazín ForMen. V čele marketingu teď střídá Jaroslava Sodomku. Ten odešel do agenturní skupiny Publicis Groupe, na pozici commerce director. Sodomka řídil marketing Czech News Center necelé dva roky, od srpna 2020.

Jaroslav Sodomka
Od Jana Fischera si Czech News Center slibuje pomoc v realizaci digitálních strategií všech titulů i v posunu směrem k novým, moderním cestám distribuce obsahu k jeho konzumentovi.

Proč někteří veřejnoprávním médiím nevěří a asi nikdy věřit nebudou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou
