Marketing Czech News Center řídí Jan Fischer, Jaroslav Sodomka odešel do Publicisu

Jan Fischer jako marketingový ředitel Czech News Center nahradil Jaroslava Sodomku.

Jan Fischer

Jan Fischer

Po čtyřech a půl letech řízení Nadačním fondu Kapka naděje se do mediálního domu Czech News Center vrátil Jan Fischer. Ve fondu zůstává jako člen dozorčí rady, jeho hlavní pozicí je nově ředitel marketingu Czech News Center. Tam už pracoval v letech 2014 až 2017, z pozice brand manažera se staral o komerční projekty, deník Sport nebo o magazín ForMen. V čele marketingu teď střídá Jaroslava Sodomku. Ten odešel do agenturní skupiny Publicis Groupe, na pozici commerce director. Sodomka řídil marketing Czech News Center necelé dva roky, od srpna 2020.

Jaroslav Sodomka

Jaroslav Sodomka

Od Jana Fischera si Czech News Center slibuje pomoc v realizaci digitálních strategií všech titulů i v posunu směrem k novým, moderním cestám distribuce obsahu k jeho konzumentovi.