
Jan Boleslavský
Novým ředitelem odboru marketingu, komunikace a výzkumu státní agentury CzechTourism je od října Jan Boleslavský. Bude se věnovat především strategickému rozvoji svěřených značek a propagaci destinace Česka doma i v zahraničí. V pozici vystřídal Jiřího Šebka, který z agentury odešel z osobních důvodů.
Před nástupem do CzechTourism zastával Boleslavský pozici generálního ředitele marketingové agentury Face Up a pracoval také jako obchodní a marketingový ředitel rádia Impuls. Současně má zkušenosti z vedení marketingových projektů z reklamních agentur. Podílel se například na kampaních značek Milka, Danone, Becherovka, Staropramen či Visa. Je spoluzakladatelem agentury integrované komunikace Garp Integrated. Vystudoval obor Business Administration na City University of Seattle.
„I nadále budeme v marketingu klást důraz na efektivitu a flexibilitu. Zaměříme se především na digitální marketing, další rozvoj tuzemského cestovatelského portálu Kudyznudy.cz a na rozvoj destinačního portálu VisitCzechRepublic.com včetně jeho části pro B2B,“ plánuje nový ředitel agentury CzechTourism. „Konec tohoto a začátek příštího roku bude patřit online kampaním na podporu českých hor a adventních měst, které poběží především v sousedních zemích a globální image videokampani. Musíme udržet Česko v povědomí zahraničních turistů, aby se k nám začali vracet hned, jak to situace dovolí.“
Prohlédněte si strategii agentury CzechTourism a destinace Česká republika na roky 2021 až 2025

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec
