Marketing CzechTourismu nově řídí Boleslavský

Jan Boleslavský v minulosti řídil agenturu Face Up, spoluzakládal agenturu Garp Integrated.

Jan Boleslavský

Jan Boleslavský

Novým ředitelem odboru marketingu, komunikace a výzkumu státní agentury CzechTourism je od října Jan Boleslavský. Bude se věnovat především strategickému rozvoji svěřených značek a propagaci destinace Česka doma i v zahraničí. V pozici vystřídal Jiřího Šebka, který z agentury odešel z osobních důvodů.

Před nástupem do CzechTourism zastával Boleslavský pozici generálního ředitele marketingové agentury Face Up a pracoval také jako obchodní a marketingový ředitel rádia Impuls. Současně má zkušenosti z vedení marketingových projektů z reklamních agentur. Podílel se například na kampaních značek Milka, Danone, Becherovka, Staropramen či Visa. Je spoluzakladatelem agentury integrované komunikace Garp Integrated. Vystudoval obor Business Administration na City University of Seattle.

„I nadále budeme v marketingu klást důraz na efektivitu a flexibilitu. Zaměříme se především na digitální marketing, další rozvoj tuzemského cestovatelského portálu Kudyznudy.cz a na rozvoj destinačního portálu VisitCzechRepublic.com včetně jeho části pro B2B,“ plánuje nový ředitel agentury CzechTourism. „Konec tohoto a začátek příštího roku bude patřit online kampaním na podporu českých hor a adventních měst, které poběží především v sousedních zemích a globální image videokampani. Musíme udržet Česko v povědomí zahraničních turistů, aby se k nám začali vracet hned, jak to situace dovolí.“