Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Marketing CzechTourismu nově řídí Boleslavský

Jan Boleslavský v minulosti řídil agenturu Face Up, spoluzakládal agenturu Garp Integrated.

Jan Boleslavský

Jan Boleslavský

Novým ředitelem odboru marketingu, komunikace a výzkumu státní agentury CzechTourism je od října Jan Boleslavský. Bude se věnovat především strategickému rozvoji svěřených značek a propagaci destinace Česka doma i v zahraničí. V pozici vystřídal Jiřího Šebka, který z agentury odešel z osobních důvodů.

„I nadále budeme v marketingu klást důraz na efektivitu a flexibilitu. Zaměříme se především na digitální marketing, další rozvoj tuzemského cestovatelského portálu Kudyznudy.cz a na rozvoj destinačního portálu VisitCzechRepublic.com včetně jeho části pro B2B,“ plánuje nový ředitel. „Konec tohoto a začátek příštího roku bude patřit online kampaním na podporu českých hor a adventních měst, které poběží především v sousedních zemích a globální image videokampani. Musíme udržet Česko v povědomí zahraničních turistů, aby se k nám začali vracet hned, jak to situace dovolí.“

Před nástupem do CzechTourism zastával Boleslavský pozici generálního ředitele marketingové agentury Face Up a pracoval také jako obchodní a marketingový ředitel rádia Impuls. Současně má zkušenosti z vedení marketingových projektů z reklamních agentur. Podílel se například na kampaních značek Milka, Danone, Becherovka, Staropramen či Visa. Je spoluzakladatelem agentury integrované komunikace Garp Integrated. Vystudoval obor Business Administration na City University of Seattle.